Wednesday 7 January 2015

NAK BUAT UMRAH


Ni antara tarikh penerbangan yang ada.Dia ada tarikh tuk setiap bulan..Cam MIL ahkak nak gi around bulan Feb.Pakej yang kami ambil adalah RM5300 seorang..Perjalanan selama 13 hari xsilap n bilik kongsi bertiga je depa anak beranak..Kalau nak dok sorang2 pun boleh.

Jeng..jeng..jeng...Da sampai seru ke ahkak nak buat umrah ni..hihih..Bukan ahkak yang nak gi..Tapi MIL n FIL together with Adik ipar sebab nak temankan MIL yang xberapa sihat..Ahkak pun teringin gak nak gi.Tapi anak2 kecik lagi n sape nak jaga.Kalau nak bawa memang xkanla..Silap2 xdapat solat kita dok mengejar depa je..Tobat la..
So, Mr Man pun men 'search' la pak Google mencari pakej2 yang terbaik dari ladang.So, akhirnye berkenan dengan pakej yang ditawarkan oleh Travel Agensi Andalusia.Harganya berpatutan n banyak pilihan tarikh yang kita boleh pilih.Jadinya tadi kami laki bini gi la ke Opis Andalusia Travel & Tours yang terletak di Bangi..

Cantik opisnya..Besaq lagi..

Pekerjanya ramah..Siap panggil Mr Man haji..Hahahh..Sume orang yang datang dia panggil Haji..Seronokla Mr Man konon2 da naik Haji..

Korang boleh pilih nak naik AirAsia,MAS or DubaiAirlines..Pakej macam2..Kalau nak hotel dekat ngan Masjid bayarannye lebih la ckt.. 
 Dapat free beg setiap sorang..

Tada..Dalam beg ada beg lagi..Sumenye 3beg..

Semoga perjalanan kelauarga mentua ahkak nanti selamat n doakan semoga suatu hari nanti ahkak n Mr Man pun dapat ke sana..Ikut hati teringin nak gi..Da recci harga dah ritu..Kalau si adik xyah bayar..Kakak kena RM1,500 kalau xsilap..Tapi memandangkan anak2 tgh membesar n buas ckt kita simpankanla hajat tu dulu..Kang beribadah ke mana nk kejar depa ke mana..InsyaALLAH kalau ada rezeki suatu hari ahkak n Mr Man akan sampai juga..Amin..

No comments :

Post a Comment