Sunday 12 July 2015

SAKURA MASK BY SEQYBEAUTY

Sakura Mask by Seqy Beauty

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Sebelum saya bercerita panjang tentang Sakura Mask, mari kita ketahui lebih lanjut apa itu Sakura? Pokok/Bunga Sakura amat disukai oleh masyarakat Jepun. Mereka suka rendamkan bunga Sakura dalam air garam dan beberapa lagi campuran lain kerana Sakura kaya dengan antioksidan dan asid caffeic yang mengukuhkan keupayaan badan untuk melawan kerosakan oksidatif.

Sakura memang sudah lama digunakan dalam perubatan dan juga dijadikan bahan utama dalam perlbagai kosmetik.

Apa itu Sakura Mask?


Sakura Mask adalah gel pelbagai fungsi kerana ianya mengandungi Sakura Plan Extract  dan Snail Extract yang terkenal dengan fungsi melembap, anti-penuaan, mencerahkan, dan juga mempunyai ciri-ciri anti-radang. Beberapa ekstrak tumbuhan juga ditambah untuk hasil yang lebih optimum.



 Fungsi dan Kebaikan Sakura Mask by Seqy Beauty
1. Sesuai untuk semua jenis kulit.
2. Menyegar serta melembapkan kulit.
3. Mengurangkan bekas jerawat
4. Mengecilkan pori-pori 
5. Mencerah dan menghaluskan kulit wajah
6. Membantu re-generasi kulit
7. Mengurang dan mencegah kedutan pada wajah
8. Mengeringkan jerawat
9. Mengurangkan kemerahan dan ruam pada kulit
10. Boleh digunakan untuk kulit terbakar
11. Kaya dengan vitamin B
12. Mengurangkan selulit
13. Menghilangkan flek hitam pada wajah
14. Memperbaiki kulit secara keseluruhan
15. Merangsang pembentukan kolagen
16. Anti-penuaan, anti-radang, anti-septik, anti-fungal
Ingredients :
  
Aqua, Carbormer, Extract Sakura Plant, Snail Secretion Filtrate, Chamornilla Recutita (Matricia) Flower Extract, Sodium PCS, Glycerin, Propylene Glycol, Allantoin, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, 1,2-Hexanediol, Chlorhenesin
Cara Penggunaan :
1. Sapu secara merata di seluruh wajah dan leher (15-20minit). Bilas.
(boleh digunakan pagi atau malam)
atau
2. Sebelum tidur, sapu secara merata dan bilas pada keesokkan pagi.
*Boleh digunakan setiap hari.
*Jika anda memakai krim malam, boleh menggunakan Sakura Mask 2 atau 3 kali seminggu. 

100% Formulated for Beauty, Health and Care
Harga :
RM110 Sem/ RM120 Sabah Sarawak
Antara testimoni kebabom mask..Ahkak share dari blog owner produk sepet http://sepet88.blogspot.com/..
Nama dia Izni, dia cakap tersalah pakai product. Aku rahsiakan lah nama product tu, tak baik nak jatuhkan produk orang. Sebab mungkin produk tu ok untuk orang lain, mungkin tak serasi dengan Izi je kan. Tapi memang agak popular dan IN jugakla produk tu, haha!
Yang paling kesian, dia dah belanjakan hampir RM1000 untuk beli semua produk2 tu, pakai 2 hari je. Ye korang 2 HARI je, terus jadi macam ni.
Dia cakap nak try Sakura Mask. Aku suggest dia pakai Sakura Mask dan Set Skincare. Tapi Set Skincare dia pakai lambat sikit. Dah pakai Sakura Mask 5 hari baru dia pakai Skincare.
TAPI.........................!!
Yang paling terkejut, dia wasap aku gambar selepas 5 hari!
Haruslah aku rasa gembira sampai nak terkeluar air mata. Ini baru pakai Sakura Mask ye. Alhamdulillah serasi dengan kulit dia, risau gak aku tetiba kulit dia jadi sensitif ke apa kan.
Dan aku suruh dia masuk contest. Semalam HQ wasap aku progress semua testimoni customer yang masuk contest. So aku tengok gambar kawan aku ni.
Seronok lah memasing pun, baik dia mahupun aku, hahahaha!
Asik wasap aku je bagitau kulit dia dah jelita macam dulu
Katanya pakai BB Cream je, walaupun tak clear sangat gambar ni tapi dah cukup nampak beza dari yang sebelum tu kan. Takpe, nanti aku paksa dia bagi gambar yang clear. haha! Itu nanti aku akan letak kat entry testimoni barulah proper. Yang ni saja update sebab excited tengok muka kawan sendiri dah pulih.
Parut jerawat memudar walaupun baru pakai 3hari je..

Jerawat besar cepat kecut..

Korang-korang yang nak try produk Seqy Beauty, silakan. 
Contact
012-2542371 lini
Nak pos boleh nak cod pun boleh
COD: Putrajaya, Infra, inspen, plpp, desa pinggiran putra n area sekitar
 

No comments :

Post a Comment