Sunday 16 November 2014

MAKANAN TAMBAHAN


Ahkak nak share sikit ngan uollsss rahsia kecantikan ahkak(hahhah...podahh). Xla, ahkak nak tell u supplement yang ahkak ambik untuk menjaga kesihatan tubuh badan luar dan dalam,untuk kekalkan berat badan,untuk kulit n etc..

1) Vitamin C dari Shaklee (1 bijik selepas sarapan)

Vitamin C buka sahaja untuk kulit ye uollsss.Tapi ada manfaatnya pada tubuh badan kita.Antara fungsinye adalah:-

*Mencerahkan kulit dan membuat kulit sihat dan bercahaya
*Sebagai antioksidan
*Mengurangkan garis halus dan kedutan
*Melawan kanser
*Mencegah stroke(sebab bersifat antioksidan)

Walaupun makan vitamin c lambat kesannya berbanding suntikan Vitamin C tapi xpe,biar lambat asal selamat (hihhii..padahal xmampu.Cucuk vitamin c tu mahai wei..)

2) Alfafa Complex Shaklee (1 bijik selepas sarapan sama2 ngan Vita C)


Fungsinya sangat banyak.Antaranya adalah:-
*Mencuci hati,darah dan usus(Boleh menghilangkan toksin dari badan,bersihkan kolon,darah serta mencantikkan kulit & otot).Sapa yang ada masalah pembuangan cam ahkak ni wajib cuba ye.
*Baik untuk perubahan patologi di dalam usus & perut - memperbaiki masalah penghadaman seperti sembelit,kembung n etc.
*Menyingkirkan lemak dan kolestrol (bolehla kurus ckit..huahauhua)
*Membekalkan tenaga 

Ahkak memanfaatkan Alfafa ni untuk mengekalkan berat badan.

3) Per'l Xlim (Minum ikut suka bila2 masa rasa rajin)
Kalau teringin nak slim cam Emma Maembong cam dalam iklan Perl Xlim ni silalah beli. Kalau x slim jangan salahkan ahkak salahkan emma..hahha..Sepanjang ahkak minum ni xpernah timbang pun.Minum pun ikut dan je (memang xslim la ko sampai bile2)

Antara kelebihan produk ini :
Kandungan yang terdapat di dalam kedua produk ini sangat bagus untuk mendapatkan tenaga yang luar biasa dan kelihatan cantik pada masa yang sama.

1-      Ekstrak Green Coffee Beans (Kopi Hijau)**
  • Green Coffee Beans adalah biji kopi yang belum dipanggang.
  • Kandungan Asid Klorogenik dalam kopi hijau membantu badan meningkatkan kadar metabolisme badan dan membantu seimbangkan gula dalam darah dengan menghalang pembebasan glukos dalam badan.
  • Oleh itu, badan akan membakar lemak dalam badan anda sebagai sumber tenaga dan ini akan menyumbang kepada proses penurunan berat badan.
2-      Ekstrak White Kidney Beans (Kacang Ginjal Putih)**
  • White Kidney Beans akan membantu mengelakkan perut daripada memecah karbohidrat kepada gula ringkas. Jadi, kalori tidak akan diserap ke dalam badan.
  • Tambahan lagi, White Kidney Beans adalah makanan kaya serat, protein, vitamin dan mineral. Ia akan membuat anda rasa kenyang untuk masa yang lebih panjang. Jadi anda tidak akan mempunyai keinginan untuk makan.
3-      Kacip Fatimah
  • i. Menstabilkan hormone dalam badan, memantapkan tisu yang memerlukan hormonestrogen dan melewatkan proses penuaan.
4-      Kolagen
  • i. meningkatkan kelembapan kulit serta memperbaiki kulit kasar dan kulit berparut.
Faedah yang anda dapat dari Per'l Xlim ialah ia membantu untuk menurunkan berat badan tanpa ponteng makan dan bersenam. Mudah untuk diamalkan, hanya perlu bancuh dengan air panas. 
Botol esp tu eksyen je.Da habis pun.Skung xminum dah.Dulu je waktu menyusukan anak ahkak minum esp tu untuk memboost susu.

P/S :Kalau korang jumpe ahkak n rasa eh, xgebu pun kulit  n xlangsing pn ahkak ni(mmg kena tampar la korang..hahha).Bile makan sume ni kite xkan dapat kesan jangka masa pendek.Ia akan memakan masa untuk mendapatkan hasilnye memandangkan ahkak menggunakan kaedah murah..huhuh..Korang akan perasan bile ahkak da umo 50tahun tapi masih nampak cam usia 20an..(jangan sentap eh..hahah)

4 comments :

  1. Haiii ahkak..hadekk br tau ahkak ade blog..hihi..i follow..=).. Tahniah n selamat berkonvo..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai adek...harusla follow ahkak ni ye.Support ckit ahkak ni ye..hihi..by the way tq..Ko pun da hbis blaja kan.Tahniah...

      Delete
  2. byknyaaaa..makanan tambahan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. konon je.Makan nye bukan selalu.Makan ikut suke bile teringat..hihi

      Delete